Camille-time!

Fredag: Tränade min & M:s dansgrupp som vi nyligen startade. Dom fick ett namn, Trinity. Dom består av Alexandra, Hanna, Jessica, Jonna, Sabrina, Sara och Amanda. Men idag blev även Jai med i gruppen. Hon fick den sista platsen, och vi siktar mot deras första tävling som äger rum i december. Sen dansades det lite med Zumbas efteråt.

Alla åkte ner på stan, och jag skilldes från gänget som skulle hem till Binta & Jai, och begav mig till min sötnöt Camille! Vi åt mat och snackade om livet, haha låter tragiskt men det var riktigt underhållande och skojjit! Mathilda kom och joinade oss, Alkolist-AB. Vi hade mysigt, och senare mot natten begav vi oss ner till stan, gick en mysig runda vid ån och sedan träffade vi våra Alkolist-AB-vänner. När Camille och jag kom hem igen, deckade vi på två röda, och så var det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt vendeli :)

2008-11-23 @ 17:15:02
Postat av: Anonym

/camille tihi

2008-11-23 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0