Boom, boom, crash.. sorry, sorry!!

Nu är jag tillbaka i U-town igen. Ett himlans åkande fram och tillbaka!

Mina dagar i stockholm har bestått av dans, äventyr och festande. Vi har naturligtvis hängt mycket med grabbarna och deras vänner. En kväll var vi hemma hos Ibbe och han hade typ 7 kusiner från London där så de var bara att snacka engelska, hahahaha.

Bästa under den kvällen var boom boom crash . . Sorry Sorry haha mathilde knäcker haha bästaste.  HAHAHA hon vällte nästan ner en stor hylla full med glas och flaskor!! Vi deckade av garrv då vi gick in på toaletten för att skämmas!

Här kommer lite bilder från trippen, orkar inte skriva om allt :)

Påväg till Stockholm!


Påväg mot danssalen!


Vi fular oss medans dom andra tar en vatten/rökpaus!


Efter träning påväg mot Chapplins!


Efter en jobbig natt, haha!


Påväg till grabbarna



Slitna damer efter en galen kväll hos Ibbe, gick och la oss kl 6 och upp igen kl 11!!


Båttur jag tog med mina kusiners båt! Skit skönt, riktigt halleluliamoment!!

Vi stannade och lunchade mitt i vattnet också, med en supergod efterrätt!!


Kommentarer
Postat av: mathilde

HAHAHAHAHAHAHHAHA OMG TASKIIIG

2009-08-15 @ 17:00:15
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0