Tv miss!

Kul att man missade sig själv på melodifestivalen! Visst det var bara några sekunder, men eftersom jag fick massa sms där det stod "vad gjorde du i melodifestivalen" osv, så hann ju folk reagera på att det var jag.

Jag var ju som sakt barnvakt, och vi kollade på hela tråkiga melodifestivalen bara för att se klippet. Föräldrarna störtar in exakt efter alla åtta bidragen sänts (och det var lidande att kolla igenom alla bidrag eftersom jag aldrig gillat melodifestivalen), stänger av tv:en och frågar hur det hade gått osv.

Så istället för att sätta på tv:n springer jag hem för att hinna se! När jag är halvvägs hem ringer pappa "vi såg er på tv". Happ, kul att man har spenderat kvällen framför tv:n på ett sugit program heeelt i onödan! Hahahaha, komedi. Får kolla på reprisen imorgon då - ska sätta på tv:n efter alla bidragen sänts.

Det är ju inte varje dag man är med i melodifestivalen lixom! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0