Godnatt stockholm

Hellu!

Ska åka till stockholm ikväll,
är skit trött igentligen och vill bara dra täcket över huvudet. . Men när jag är framme så blir ja förmodligen pigg igen.. Ska träffa min kusin Charlotte, och hennes döttrar Audrey och Maya. Får se vad vi hittar på, kanske går ut eller bjuder över lite folk till henne. Hittar inte min USB-sladd så ja kan inte ladda min ipod heller . .


Lyssnar på min nybrända dancehall skiva, får mig att längta ännu mer till URF. . Men innan URF ska man ju fylla år också. . Undrar var mori och fari har köpt (A) .. Funderade på att ha brakfest på min födelsedag, men ska ju på URF på kvällen (6augusti) även om festivalen börjar den 7 så ska vi festa eftersom vi har campingbiljetter, och campingen börjar den 6. .Men men får se, kanske har fest någon gång innan skolan börjar igen.. ush.. de vill man inte ens tänka på. . Skulle vara kul att ha ett tema på festen. Någon som har något bra förslag på vad? Måste skynda mig nu så jag inte missar tåget! Run Forrest run!

Kommentarer
Postat av: mathilde

DU SKA HA REGGAE/ DANCEHALL TEMA SÅKLART FÖRFAN. INGE SNACK OM DE

2008-08-03 @ 18:16:55
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Aida

ÄÄÄ du ska maskerad eller hallowen hii fy fan vad roligt mitt på sommar ellr jul jaaa en sjulig sommar :D

2008-08-04 @ 00:30:07
Postat av: Vendela

Mathilde: haha aah skön, med bara dancehall musik B-)



Aida: haha shiiet vilka ideer du har :-P skön!

2008-08-04 @ 10:23:13
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0