Abrakadabra

Lördag: Jag begav mig tidigt på morgonen och mötte Markus, min allra första danslärare ( de ni ), och åkte till stockholm. När vi kom fram till Markus jobb ( haha skiit gullit ställe ), öppnade vi och började förbereda inför dagen. Markus hade nämligen bett oss att dansa och göra reklam för hans/deras företag Abrakadabra, och självklart ställer vi upp. Det var jag, Mona och Binta som dansade. Det var rätt kul, för Markus satte ihop en mix och vi gjorde mycket av dansen på morgonen innan vi skulle dansa. Det var lite blandat med house, locking, dancehall och modell-catwalk-grejjs! Efter showen, lekte vi i borgen! Haha fett kul! Vi gick runt i gallerian och alla kollade lite fundersamt på oss, Mona och Binta var utklädda till prinsessor! Haha, sen dansade vi för ett gäng som var på barnkalas, och deras päron. Vi dansade med päronen efteråt, och dom vill ha special-undervisning i dans av oss en gång i veckan, dom var rätt sköna faktist. Efter en helkul dag, åkte vi hem till uppsala tillsammans med Browa, Alexander och Monas killkompisar. Dunder!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0