Dans på teatern

Lördag: Binta och jag åkte hem runt fyra. Sen direkt vidare till G-teatern där vi skulle dansa med Zumbas. Men varken Mona eller Shewit kunde vara med, så jag, Binta, Mathilde och Aida fick köra själva. Men det var faktist kul, men scenen var skiiit stor för ass fyra. Haha jag hade glömt min sjal som vi swingar omkring med i luften i ett steg, så jag slet av mig mina hängslen som jag hade på mig precis innan de steget, så när jag swingade hängslerna i lufften, nockade jag Mathile i pannan, så hon fick fetaste bulan! Hahahaha! Mitt på scenen! Som tur var tog hon fram sitt pokerfejs, så ingen såg. Efteråt ville folk att vi skulle bli medlemmar hos deras förbund och representera dom eller vad det var. Men vi representerar oss själva såå nej tack ;)

Kommentarer
Postat av: mathilde

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahhahahahahaha

2008-11-09 @ 17:20:50
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0