Grattis Tablo, dunder!

Fredagen var dunder dunder dunder! Vet inte vart jag ska börja!

Camille och jag åkte till Gränbycentrum för att kolla in dom nys affärerna. Sen åkte vi vidare till stan och letade efter en kl'änning till Camille. När affärerna stängde åkte vi till Camille och började styla upp oss inför kvällens festligheter!

Efter någon timme kom Diana förbi och mötte upp mig, så gick vi tillsammans till Tablos överaskningsfest. Det var jättemysigt, och alla var helt glada och trevliga! Det blev dans, dricka och sång! Haha det roligaste var när Binta dansade på stolen, hahahahahahah, fall down, up again!

Efter en hejdundrande förfest åkte vi alla med halv 12 bussen och ner till people. Vi alla stog på listan och gick före alla i kön. Det gick igång fort och vi flippade i VIP rummet, som vi hade, haha det var dunder! Vi var ca 30 pers, och alla shaka assen! Senare mot kvällen kom Crossfire, och vissa av oss flög upp på scenen och dansade bakom dom haha! Dunder. Dock tyckte jag itne dom var så bra live, men det var ändå dunder! haha.. När dom sjungit klart hoppade fler av våra vänner upp så scenen och dansade.

Jag träffade även Jennifer, Andrea och Mathilda :D Wey wey wey! Nudiie din buse! Dans, dans och mera dans.

Kvällen fortsatte med galenskaper och flipp, har itne haft så här roligt på länge, en av dom roligaste utgångarna för min del. Hoppas du hade skit kul som alla vi andra Tablo! Tack för ikväll allihopa! Dunder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0