Premiär på MTV

Zumbas var ju med i en musikvideo för Junior Natrual för några veckor sedan, och guess what? Producenten mailade och skrev till M:
Hej!
Videon är i prinicip klar. Vi ska bara fila till några sista detaljer i redigeringen. 
MTV gillar videon massvis och kommer premiärvisa den, antagligen nu på tisdag. Beror på om redigeringen hinner bli helt klar. Så håll utkik. Jag mailar när jag vet mer.

Haha shit, hoppas man inte skämmer ut sig eller så, MTV lixom? Chris Brown kommer se mig på tv, och alla andra tusentals snygga kändisar! Hahahaha! Skojja, ska sitta fastklistrad framför tven imorgon! See you, eller nej, see me *on tv*

Kommentarer
Postat av: tillander

haha! hemma imorgon från skolan eller? ;)

2008-11-10 @ 18:41:12
Postat av: vendela

Funderar starkt på den saken! haha!

2008-11-11 @ 09:50:38
Postat av: aida

haha OMG DU HAR JHUH FAN RÄTT Chris Brown kommer juh fan se mig hehehe mig mig mig omg :)

2008-11-11 @ 15:21:52
Postat av: vendela

Hahahahah aaah han kommer peta rihanna! haha

2008-11-11 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0