Skit ner dej och dej och dej och dej...du med!

Torsdag: Zumbas uppträdde idag i boxningsringen, det gick bra, men var på dåligt humör så antar att min utstrålning inte var den bästa! Haha, jag gav folk mördarblickar hela tiden, jag lovar att dom sover med lampan tänd och drömmer mardrömmar om mig inatt asså!

Jag är så arg så arg så arg, sista gången jag ska sjunka så lågt och offra mig för en sånn hära sak! Biomörkret med dej älsko hade varit så himla värt! Förlåt, kommer gottgöra de vid första bästa tillfälle, belive me! Uff, gud vad jag har lust att draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa från Sverige och bara göra något för mig, ingen annan än mig själv och mina behov! Jag vill slå sönder något, får se vad jag hittar här i huset! Haha, nej ni förstår inte, det här var droppen.. Tur att det finns lite Aida love in the air! <3


Kommentarer
Postat av: Joanna

hahah, biomörkret med dig älsko är innom räckhåll! <333

2008-11-22 @ 14:07:37
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: Aida

HAHAHA lOVE YOU TOO GIRL!!!

2008-11-23 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0