Spårad brakfest hos Johanniie!

Lördag: Jag hade verkligen planerat att absolut inte göra något på kvällen, bara vara hemma! Men som vanligt kommer det alltid upp något. Binta och company ville festa, så halva gottsunda och en fjärdedel av gränby åkte till min vän Johanna här i Funbo, eftersom hon hade huset för sig själv.. Haha det var musik och singstar och massa trevligheter! Alla var glada och det var happy times. Det kom fler och fler, bara sådär? Jag menar vilket Gottsunda barn kämpar sig hela vägen till skogens ände för att festa? Eller det försåss.. vem skulle inte göra det för att få festa med oss? hahaha! Franciss var bäst, var tvungen att gå min väg, orkade inte skratta åt honom! Alla var fast, det gick ju ingen buss förns 6 på morgonen, och den missade ju förståss allihopa, så alla beställde taxi vid 7 tiden,det kom ett par stycken må jag säga, jag vet inte hur många taxichaffisar jag fick förklara vägen för. tätt där på deckade jag, Johanna, Mona och Jimmy. Alla hade det trevligt och dom flästa flippade hårt under nattens gång :D ... Det var inte riktigt lika kul att städa på morgonen då man upptäckte ett och annat. . Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0