Två timmars sömn hejdar inte mig!

Söndag: Jag sov två timmar, alla drog vid sju på morgonen. Själv hade jag dans halv 11, men två ljuvliga timmar fick jag iallafall! Jag åkte in till stan och dansade med Unique. Vi hade gruppfotto och en massa olika typer av coola pouse-kort hit och dit. Det var kul, och passande för jag vet inte om jag hade orkat att dansa fyra timmar i sträck en dag som denna!

Efter träningen gick jag och Camille på stan och fyndade lite smått. Sen fikades det på Storken med Jai, Sandra, Tablo, Lana och Ketty. Vi planerade inför nästa helg då Tablo fyller 18 och Crossfire ska uppträda på people - Vi ska vara i VIP rummet, wey wey wey! Senare bar det av till träninger med Crew 018, känns som en evighet sen jag dansade med dom sist, eftersom jag har haft för mycket för mig. Men det var kul, vi genrepade inför showen i musikens hus den 7/12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0