Snake av Mona & Vendela

Idag fick jag en biobiljett av skolan för jag dansade på öppet hus med Camille, Amina och Jasmin. Ska använda den när jag och Joanna ska kolla på high school musical 3! Haha, ska bli riktigt kul, Joanna och jag har en speciell kemi med filmen! Haha! Zumbas har även blivit tillfrågade att vara jurry i ett dansprogram, men det är inte klart än, men tanken finns! Och på tisdag ska vi dansa och tv kommer vara där :) På Zumbasträningen igår lärde jag Mona att göra snake! Haha det var skit kul! Här får ni ett litet smakprov! 


Kommentarer
Postat av: mathiilde

jag kan inte dansa längre :( jag gråteeeeeer

2008-11-13 @ 12:00:12
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: joanna

haha, duktig orm... men vi har ju alltid sagt att du är en ödla, men de är ju rätt nära! :)

DUUU! BION VÄNTAR! SNART JÄVLAR SKA VI SITTA OCH HÅNGLA I BIO MÖRKRET! PUSSS OCH DREGGEL! <3

2008-11-13 @ 20:21:32
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: vendela

Mathilde: stackare :´( i feel 4 you!



Joanna: HAHA KNORR!! Jaaa hångla är bara förordet! HAHA

2008-11-13 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0