Zumbas - uppträdande Grand

Tisdag: Zumbas har som ni vet blivit tillfrågade om att uppträda på Grand, live tv skulle komma. Och de gjorde vi, och de var rätt kul. Vi hade en "ny outfit", eller asså vi körde med lila och svart istället för rött och svart som vi brukar. När vi skulle uppträda kunde inte Mathilde vara med eftersom hennes knä fortfarande är cp sen de hoppade ur led på träningen (och jag skådade de live). Så det var förvirrande eftersom jag alltid har Mathilde runt omkring mig. Men eftersom vi kände dom flästa av dom "några hundra som var där" och tittade, var det latch, vi tog det inte serriöst, och det var faktist kul! Man kände ingen press på sig, det var lixom harmoniskt kul! Haha.. jag och mina förklaringar.. Anyway, det var absolut långt ifrån våra bästa uppträdanden, men det var en av dom roligare :D

Binta och jag dansade som "bakgrundsdansare" till "Flex" när han rappade till en ny fett skön låt! Diggar den hårt!

Junior Natrual kom även dit och sjöng - My Story! Haha och gissa vilka som dansade bakom han, precis som i videon! Haha det var skojjigt, kommer lägga upp länkarna till sidan där alla klippen finns så fort dom lägger ut det, så håll ögonen öppna!

Nästa dansjobb är på torsdag på en boxningsmatch i Hejdenstam runt 7-8 tiden. Det ringde även en kvinna till mig idag som vill att vi ska dansa på Saleens basketmatch tisdag runt 7. Får se hur det blir med det. Au revoir gottfolk!


Kommentarer
Postat av: cami

tjänar ni nå pengar på zumbas ??

2008-11-20 @ 11:30:21
Postat av: vendela

Yes we do, och nu vill en kille sponsra oss, så de bli dunder asså! :D

2008-11-20 @ 23:46:55
Postat av: cami

fan va nice tjejen!!! Såg dej förresten på URF i somras.. Hoppas du hade lika kul som jag hade :D keep up the good work!

2008-11-21 @ 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0