Avslutningsmiddag

Idag var det audition för Unique, som jag hoppat av - jag valde dansjobbet!

Även terminskursen jag valt med Adena (som var med i floorfiller) började idag. Jag valde dancehall/hiphop med henne. Det ska bli skit kul!  Jag kunde inte gå idag...

...eftersom vi hade avslutningsmiddag för min syster som flyttar om 5 dagar. Hon flyttar inte bara in to the next door, utan hela vägen till Australien! Hon ska plugga i 3 år. . Kul för mig, nu måste jag åka hela vägen dit när jag vill träffa henne! Jag brukar ju bara behöva gå två trappor ner, så är hon där. Jag har inte riktigt fattat att hon kommer försvinna ut huset och de kommer bli skit tråkigt!

Igår hade hon fest här hemma med alla hennes vänner, och idag kom släkt och familjens närmaste och åt kalkon och umgicks med henne en sista gång.  Fan va tomt de kommer bli. Enzio och Emilio var här, haha dom är bäst. Enzio och jag kollade på fuuulaste filmen, vi dog av garrv! Haha.



Bild: Enzio, Vendela, Paula

Dom sista dagarna ska jag spendera med min kära syster, Paula. Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0