Blogg Gala i Stockholm

Min käre vän Binta och hennes Mor bjöd med mig på en Blogg-gala! Som dom flästa vet så är Bintas mamma en känd bloggare! Hon hade blivit nominerad bland 4 st andra. Nominerad till kategorin "Vardag".

Jag åkte till Stockholm, träffade Binta, åkte till Hotelet ( ett skit flashit snobb hotel på stureplan! ), och fixade oss. Jag lockade Bintas Moris hår, sen klackade vi oss till Galan! Bintas mamma heter Fatou by the way. Fatous kompis var också med oss.

Vi gick in på röda mattan, fick välkommsdrinkar osv. Alla slet i Fatou hit och dit och ville mingla, så jag och Binta gick på en egen mingel-tur! Vi såg bla Kenza, Kissie och Robinson-Robban! Haha Robbinson-Robban la in en fin kommentar om att någon var sexig, men det ska jag inte avslöja här och nu! Haha!

Sedan drog allt igång och en efter en vann olika nomineringar! Till sist var det dags för nomineringen av "Vardag". Tror ni inte Fatou sopar mattan och vinner de hela? Vi andra tre vart helt galna och följde efter Fatou till scenen där hon tog emot sitt pris! Stora Bloggpriset! Det blev fult med interljuver efter och kort hit och dit, men de var kul och jag är jätteglad för Fatous skull! She rocks! Haha..

Maten var jätte god, och man fick 3 gratisdrinkar. Mot kvällens slut klackade vi oss tillbaka till hotellet, och klackade ner och köpte cola och chokolate! Om de hade varit helg hade vi förmodligen dragit ut, men jag hade skola dagen eftet så jag var tvungen att dra :/

Men jag hade skit kul hela kvällen, tusen tack att jag fick följa med och mega mega gattis till Fatou igen! Här är hennes blogg btw, www.tonarsmorsa.se . Här kommer lite tjusiga bilder från kvällen!




Kommentarer
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna

2009-02-05 @ 14:17:28
Postat av: yas.

älskar att hon knäckte schulman! Grattis till henne!:D :D

2009-02-05 @ 18:39:40
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: S A N N A

söta bilder! =)

2009-02-05 @ 19:50:23
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Pullan

DU är alltid så himla sö Vendela! <3

2009-02-05 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0