Pridefestival

Måndagen spenderades på stan. Vi gick och gick i olika affärer hela eftermiddagen, tills vi träffade stockholmsdansarna mf och åt på Kungshallarna, hahahaha psykos. Man skulle kunna tro att alla hade fått en överdos av någonting, alla var helt flippade. Maele var ändå bäst med sina små smygkommentarer här och där.

Vi drog ner till kungsträdgården där det var någon typ av pridefestival, så gatorna var fulla av homosapiens. Jag fick även chansen att använda mina underbara kunskaper i franska (haha yes Joanna, I did it)... Men skrämde iväg franskmannen lika fort som han kom! Hahaha.

När vi kommit hem runt midnatt satt vi ute i 3 timmar och öppnade våra sinnen, haha. Nej men det var mysigt och nyttigt på samma gång, alla behöver det ibland :) We are beautiful no matter what they say, haha. När vi gick in i lägenheten sen kollade vi på en film...Eller alla utom jag eftersom jag som valigt somnar! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0