Valborg 09

Shit vilken dag, vet inte riktigt vart jag ska börja! Träffade massa underbara människor, i princip alla jag ville träffa under dagen (nästan iallafall) :)

Halv 12 på morgonen åkte jag, Mathilda, Ginny och Andrea hem till Ginnys kusin Jocke. Där var massa av hans kompisar, bla annat Chrille och Jim! Där satt vi i flera timmar och umgicks och satt ute i de fina vädret med musik och dricka, en lite förferre lixom. Mycket skratt.



Vi gick ner till stadsparken och slog vår tjusiga filt och åt jordgubbar. Där träffade man ju en jävla massa folk! Haha, höger, vänster, upp och ner, de kryllade av vänner och bekanta över allt! Solen stekte och allt var tip top.. Eller vad säger du andrea bakom trädet? haha. Det ända som inte var tipp topp var att min kamora skärm gick sönder "/ Vet inte hur, men de bara hände! Men några bilder hann jag ta iallafall!




Vi skildes åt, Mathilda och Ginny åt ett håll, jag och Andrea åt ett annat - man måste ju hinna träffa halva uppsala!

Andrea och jag gick runt på stan, åt mat på max. Tror aldrig jag njutit så mycket av ett orginalmål förut! Haha. Vi satt och pratade länge, ända tills Maggan och Elin kom förbi, och vi alla fyra vandrade tillsammans till Ekonomikumparken!

I ekonomikumparken spelades musik och det var värsta draget. Jag slog mig ner vid mina Zumbas tjejer Binta och Mathilde. Där satt även Tina, Hareg, Sap, Ragnar mf. Vi sjöng och sjöng och det blev kakkrig och massa annat skoj på den filten. Jag skratta så mycket, aj aj. 


Efter några timmar vandrade vi ner mot  stan igen, haha på vägen körde vi ballar av stål! Omg, hahaha det var så fult, alla gjorde sjuka saker mot folk, och Hareg - hahahahaha! Dunder.



Vi gick hem till Mathildes storasyster Nathalie som hade fest. Där dansade vi och alla gäster tog fram deras filmkameror, haha. Jag och Nathalie battlade mot Mathilde och Binta, haha weeey!



Sen gick vi alla vidare till Elsas fest. Till en början var det inte så mycket folk, mäst tjejer. Så dom bad oss ringa dit lite sköna människor.. Halva uppsla kom haha! Men det var nice, vi spelade lite dancehall och golvet hoppade upp och ner.



Jag är toppen nöjd med min valborg, trotts att valborg är överskattad, så var min molto bene (mycket bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0