Räddaren i nöden!

Hemma i U-town igen! Hagge och Mabou (Binta, Jai och Isa´s bror) följde med mig till mitt jobb idag. Haha Mabou charmade verkligen tjejerna, så det slutade med pusskalas!

En elev: Fröken kan vi inte köra pusskalas?
Jag: Ööhm, hur gör man det?
Eleven: Man ska jaga alla killar och sedan pussa på dom!
*Alla kollar mot Mabou som var den enda killen i rummet. Han kollar förvånat på mig och väntar på mitt svar*
Jag: Haha, jaa visst - spring Mabou!

Tur att dom inte hade läppstift på sig allafall, då hade han nog varit rödkladdig i hela ansiktet!

När jag hade min sista danslektion fick en tjej epelepsianfall, fett läskigt visste inte riktgt vad jag skulle göra! Men jag ringde iallafall ambulansen och sendan lyckades jag få tag på elevens hemnummer, så kontaktade jag föräldrarna. Dagens insatts!


Kommentarer
Postat av: mathilde

du ska ge henne juice och hålla uupp hennes huvud dummer :P eller något som har socker

2009-10-04 @ 23:32:44
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Epelepsi hjälper inte socker emot, man ska bara lägga mjuka saker under å eventuellt knäppa upp tajta kläder

2009-10-04 @ 23:50:02
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Läste inlägget för Mabou som skrattade lite blygt. Men när ni skriver om honom, vill han gärna att ni länkar till hans blogg! ;-)

2009-10-05 @ 19:55:29
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Mathilde Lee

Det hjälper tro mig.. jag har själv hafft de !!

2009-10-05 @ 20:02:01
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0