Ghana 29/6 - Wanted!

Fick besök av en av mina fastrar. Min faster Grace är en ljuvlig äldre dam med skinn på näsan, jag diggar henne. Har alltid fått höra att jag är lik henne från när hon var ung. Dock kunde jag inte komunicera med henne så bra, hennes engelska var inte så bra och jag kan inte så mycket fanti (vårt stammspråk).

Pappas barndomsvän kom också förbi, så vi alla tog en prommis ner till "centrum". Han tyckte det var så roligt att alla bilar saktade ner och hängde ut ur förnstren för att glo/spana in "vita" lilla mig. I en av bilarna tog en utan grabbarna upp sin kamera och smygfotade mig, vilket han tyckte var ännu roligare. Min far var däremot inte lika road utan slängde iväg en mördarblick eller två mot dom, men så fort han vände ryggen till kom kameran upp ingen. Vi la även märket till att ett flertal bilar åkte förbi flera gånger. Hahaha. Tillslut tröttnade pappa och vinkade in en taxi istället, och åkte till cocobeach och tog en varsin drink.

När vi kom hem var vi båda helt döda så vi invigde tven som vi köpt, och resans första ananas och banan invigdes. Vi båda konstaterade att det var lungt utan Jeremy i huset (han stannade hos hans faster en natt) hahaha. 



Pappsen & jag på cocobeach =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0