Ghana 30/6 - Reggaenight!

Min syster fyllde 21 år idag, så vi började med att slå en pling till Australien och sjunga ljuvliga morgontoner till henne. Om jag var hon hade jag lagt på luren så fort jag hörde den första tonen. Hahaha. Växlade lite ord med henne också innan vi åkte till stranden på riktigt (alltså första gången vi åkte dit för att bada).

Vi red på hästar längst stranden och Jeremy var livrädd att hästarna skulle gå av på mitten hahahahaha (hästarna var magra). Det var mysigt att rida och solen stekte.

Solstolarna var gudomligt sköna och vågorna var gigantiska! Man flög som en vante! Beservissen Jeremy skulle absolut bada i sina solbrillor fast jag sa till han flera gånger. Baam, en våg kom och sen var dom borta förgott - Hahahahaha rätt åt dej!!

Det kom ett gäng akrobater och underhöll oss när vi låg och stekte på stranden. Helt sjukt duktiga, dom kan fan inte ha haft några ben i kroppen! Kommer eventuellt lägga upp ett klipp någon gång på dom =)

På kvällen åt vi middag på en av resturangerna på stranden. Skit gott!! Vi satt kvar ett bra tag och lyssnade på musiken och drack drinkar ända tills livebanden började spela. Det var nämligen reggaekväll och massa duktiga artister (reggae och dancehall) spelade hela natten. En riktigt rolig upplevelse. Det var flera hundra människor på stranden som festade, dansade och sjöng. Härligt!! Vi hade fått inbjudan av en snubbe några dagar innan, han var artist. Vi dansade och miglade runt med folket, sprang i vattnet och levde livet. I Love Ghana.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0