Ghana 25/6 - In my hometown!

Wow, äntligen i Ghana!! Eftersom det var första dagen i paradiset åkte vi först runt och köpte lite grejer som fattades i huset. Vi har eget hus som nyligen är klart, as nice och fräsht. Det är så skönt att ha ett eget hus så att man slipper sova på hotell hela tiden eller hos släktingar, har man ett eget hem har man sitt lilla eget. There is no place like home och jag uppskattar verkigen att jag har ett hem här med som jag alltid kan komma till och bo i när jag är i Ghana.

Anyway, fick se Ghana för första gången på typ 8 år, och wooow säger jag bara. Jag är helt kär, älskar allt med detta land!! För att inte tala om människorna. Dom lever på kärlek, helt sjukt underbara är dom. Det är pure love. I love Africa.

På kvällen skulle vi dra ut men jag deckade (var så trött efter resan) och var helt omöjlilg att få liv i, sov som en stock. Deam i love it so fucking mycket!!

Sen måste jag ju medela att jag åt resans första fufu!! Mmmmm, ni som är africaner eller har smakat fufu vet att det är underbart gått (till och med mina svenska vänner äääälskar det). Och den är 10 ggr godare i Ghana också.

Peace out!!


Detta är mitt hus i Ghana, på övervåningen är det som en spearat lägenhet också =)

This is how we do it!!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Supporter / Fans / Bloggläsare / Manager / Vän

Fufu är toppen! Åt en gång en fufu blandad med potatismos och någon annan mix, som inte låter så gott, men det var det verkligen!! Yammie!!

2010-07-29 @ 13:20:15
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: VENDELA

Jaa vet det e skit gOtt på alla sätt och vis!! mumms!

2010-07-31 @ 14:11:30
Postat av: anna :)

looks awesome!! hoppas du har haft de toppen :)

2010-07-31 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0