London 22/6 - Hard work, work, work!

Bror följde med till Arlanda, sen fick han en fet kyss av mig innan jag lämnade landet. Sov hela flygresan gjorde jag också, haha.

Väl framme i London fick jag och far min kriga oss igenom hela staden med 6 stora, feta väskor, en spegel och varsina handbagage!! Vi behövde byta tåg då och då, så vi kastade in och ut både väskorna och oss själva genom dörrarna och parrongerna, helt panikslagna och förvirrade var vi, och mosade i dörren blev vi också.

Varje väska vägde över 30 kg, dagens träningspass avklarat. Vi fick även fel vägbeskrivning (tågbeskrivning) av en infosnubbe, så vi hamnade helt fel och fick kriga några timmar till med våra väskor innan vi kom fram sent på kvällen, hahaha knaskalas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0