London 24/6 - Flygresan mot Ghana!!

Ännu en stadsrunda bara för att dra ut på tiden. Blev kär i ett par rosa converse... Buhuu. Måste investera i sommar!! Mötte upp Jeremy också som varit i London några dagar innan vi kom.

Checkade in, satte oss på en resturang och åt medan vi väntade påä flyget. Vi var helt överhypade och pumpade stackars pappsen på frågor och info om landet och om massa ungdomsfasoner han gjort, hahaha. Sen klev vi på planet.



På planer fanns det en liten tv på alla stolryggar, så man kunde välja mellan massa filmer, så jag valde Streetdance filmen (som man kan se på 3D). Jag tyckte inte den var så bra faktist, som alla säger. Varje dansfilm är förutsägbar, det slutar alltid lyckligt med någon battle eller show, alltid en kärlekshistoria, något problem som ska lösas och ofta blandas hiphop och balett. Det ända jag gillar i filmerna är dansscenerna, annars är filmerna rätt så B. Och nej jag tyckte inte heller att "jay" var katt (mulatten i filmen), han var inte speciell at all.. =)

Iallafall, en flygresa med Jeremy - vet inte om jag ska skratta eller gråta, tror jag gjorde både och. Vi hördes nog över större delen av planet när vi garrvade och hela planet gungade säkert när vi dansade i våra säten. För att inte tala om prubliken vi fick när vi tog en bensträcka i bakre delen av planet och gjorde lite "nuh linga" och andra moves ( HAHAHAHAHAHA ett spec medelande till Blackout, om ni mobbar min "Nuh linga" då vill ni inte se Jeremys HAHAHAHAHAHA).

Det tog 6 timmar att komma fram, och vi sov typ den sista halvtimmen bara. När vi gick av flyget kände man Ghana lukten direkt och den fuktiga luften. I love that, we are africans, africaaaans aaaooow!!

Blekfisar påväg mot Africa-ca-ca!!


Kommentarer
Postat av: lala

e du tsm med jeremy ? :S ni e ju släkt

2010-07-28 @ 15:06:02
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Supporter / Fans / Bloggläsare / Manager / Vän

Åh, vad härligt att få läsa om er resa!! Det härliga är sedan när du börjat glömma (det tror man inte man gör, men när jag läser om vår resa, så märker jag att jag glömt MASSOR!!) så kan du gå tillbaka igen, läsa och minnas och då blir det nästan som en ny resa. Igen! Kram! och igen: Welcome back!

2010-07-28 @ 19:07:12
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

vem är jeremey ? är det en pojkvän eller bara syskon haha

2010-07-28 @ 23:35:30
Postat av: Jeremy

hahahahaha!! Vendela svara på den frågan nu

2010-07-28 @ 23:55:43
Postat av: vendela

hahahahahahah ni kommer nog förstå vad vi är och inte är när många av inläggen från ghana kommit upp. det är det ända jag avslöjar hahaha =)

2010-07-29 @ 01:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0