Hemmafruar!!

Onsdagen började med att jag vaknade upp hos min kusin och vi gick och åt kinabuffé. Mumma!!

Sen rullade jag ner till stan och träffade Nattis (rebound), Natta (mulatt-katt) och Jasmine (rebound). Vi chillade och hängde i kungsträdgården ett bra tag medan Nattis flätade mitt huvud. Fett skönt väder asså!!

Sen var det dax att rulla mot Binta, en station från min kusinvitamin. Jag och hemmafrun Binta (HAHA) lagade mat åt grabbarna (5 hungriga vargar) och dom åt som att de aldrig sätt en köttbit förut!! Haha, grillning och hemmalagas potatisgratäng med baguetter!! Muuuuums!! Fett trevligt hade vi och vi pratade om livet =)

Grabbarna stack efteråt, så Binta började fixa och trixa men mitt hår, fråga mig inte vart eller vilken tid på natten, HAHA omg, vi satt nog på det konstigaste stället man kan sitta på, hahahaha omg. Men när Binta är på bra humör (passa på att njut, hahaha skj) så är hon lite udda, hon kan göra dom sjukaste sakerna och dom mest flippade jag vet inte vad, hahaha. Låt oss bara säga ekorre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0