Sigge & Zigge!

Efter att ha spenderat en kväll men min käre vän Sigge så börjar jag få lite små panik! Cornelia (Sigge) har nämligen lyckats få jobb!! Hon fick jobb på en städarfirma på något kontor!! Bra där Sigge!! Den jäveln började jobba redan nu på måndag, så hon hade två dagars sommarlov, alltså en helg.


Jag är jätte glad för hennes skulle faktist, och hon av någon förtjänar det tycker jag! Tråkigt bara att vi endast hinner ses när du slutat för dagen rätt så sent.. Men å andra sidan så kan jag sova ut.. Höhö.

Jag funderar själv på att fixa något jobb, men det hinner jag lixom inte med!! Haha låter jättekonstigt, men kommer inte hinna jobba under sommaren. Åker ju till Ghana om mindre än 2 veckor (blir borta en månad), sen ska det hållas ett dansläger till innan Blackout har massa stora och viktiga shower (träning krävs också). Sen ska jag åka och tävla EM i dancehallqueen också, och försöka hinna med USA. Shit pommes!! Sen i slutet av augusti börjar jag jobba igen på DC och Studio 018. Oj.. när ska jag ha tid att jobba?

Aja, grattis Siggelishus för jobbet, och tack för en toppentrevlig kväll men flera timmars babbelsnack - your the fucking best!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0