Squirrel & Valis

Hejhopp!! Nu är jag sliten och trött, måndag är det också och jag har hängt med Binta idag. Jag går ju inte i skolan så det är jävligt skönt!! Vi har fixat massa ärenden och följt med på radioinspelning en sväng.

Känns så konstigt att Binta är tillbaka i Up-town, hoppas verkligen att planerna blir som planerade för förra sommaren var dunder när vi härjade om sommarkvällarna och sprang omkring och gjorde staden osäker =) Ska inte hoppas för mycket, för du är ju som du är - rätt så spontan!! Hahaha.

Ån och snack i den sköna solen blev det oxå, undebart.

Nu ska jag sätta på en rulle och somna till den, för imorgon ska vi åka till Stockholm och fixa massa ärenden där. Jag slängs ju omkring mellan dessa jädrans städer 24/7 - ser jag ut som en fucking stuttsboll eller?? Haha, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0