Äntligen

Hej!
Okey, Mathilde det är så skönt att jag har dej och du har mej. Girls are talking. Vilken dag :) Det är våran dag, två flugor i en sexig smäll lixom. Detta datum minns vi - 25/8-08. Haha..



- Tja
- Hej
= Big smile


Haha, nöjda nu eller? :)

Fikade med Mathilda och Ginny på storken - fast dom inte har smoothie, som jag absolut ville ha . . Det var trevligt.
Nu ska jag åka och kolla på fotbollsmatch med Jennifer och Mathilda. Jennifer ska hämta mig med moppen, bäst att ha hjälm då jennifer kör! haha, Pöss!

Kommentarer
Postat av: Bintaaaaaaaaaa

det ä'r inte ens ett sånt test, jag lovar kolla själv :P hahahahaha

2008-08-26 @ 18:26:19
Postat av: Vendela

Haha :P

2008-08-26 @ 20:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0