URF - Jag säger bara haha!

Förpartyt hos Sanna gick vilt till! Mathilde och jag kom i gång rätt snabbt om man säger så.. Det var dans! Rullla runt! Skratt! ja helt enkelt galet galet! Det var full rulle, alla man träffa <3 sen Queen Ifrica var så jävla bra! Alla var galna i prubliken, skit bra stämmning! ussh kollade min telefonlista imorrse när jag vakna, okey ja hade ringt ett par stycken..dock minns jag inte de. . Men kul var det iallafall, ska bli ännu roligare idag. Prata med Mathilde i telefonen, hon hade deckat bredvid hennes säng, så hon hade ont i ryggen och nacken! hahahahaha! well nu ska jag göra mig klar för en dag två av URF! Todillo!

 

Kommentarer
Postat av: Nudiie

Offer till telefon terrorn!

2008-08-09 @ 19:31:05
Postat av: rickard

Jag var faktiskt ett av offren. mår fortfarande dåligt över den hemska händelsen. Av det lilla jag hörde så skärrade det mig oerhört. Om du har tid imorgon så skulle det vara väldigt trevligt att prata igenom detta Vendela. Då kanske vi får klarhet i hur vi ska fortsätta. Det kanske kan ta tid, men tillsammans klarar vi detta. Dildosnopp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-12 @ 18:39:53
URL: http://komodose.blogg.se/
Postat av: mathilde

VII kom igång för snabbt hahahahahahhaha Slog i huvet, låg på golvet, kunde inte slälla mig upp,dog av garv, sämsta skämten någonsin och dummaste frågorna

2008-08-15 @ 23:36:36
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Vendela

Nudiie: Haha jaa vet, borde låst in telefonen och kastat nyckeln. <3



Rickard: Haha aah vi får nog göra så, känns som om jag ligger risigt till!



Maghilda: HAHAHAH Aaah men de var DUNDER :D

2008-08-16 @ 11:52:28
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0