Dan före dan

Hejsan!

Har kommit hem från Stockholm nu. Händelserik dag idag. Checka min hotmail nyss, hade fått mail från Yared (som håller i URF). Jag och min dansgrupp skulle dansa där på URF (inte helt 100, men).  Jag mailade han igår och kollade hur de skulle bli eftersom vi inte hört något mer om de hela.. Han svarade iallfall:

Hej,


Visst känner vi till till er, vem kan ha missat Uppsalas hetaste dancehalltjejer? Men för årets festival är det nog kört då vi inte har mycket utrymme i schemat, till nästa år får vi höras av tidigare. Och all lycka med er satsning med dansen fram till dess.


Mvh/Yared
 
Synd att de inte blev dans på scenen i år, nästa år kommer vi :) Men även om vi inte dansar på scenen, kommer vi shaka sönder i tackt till musiken! ooh yes! Chacka dance!

Imorgon fyller jag år btw.. Tårta mumms!  Diskuterar lite med Mathilde om planeringen och så inför imorron och fram till på lördag. Tror jag måste städa lite, så det är fint när dom kommer och sjunger för mig ;) Musik på hög nivå, vicka lite på rumpan och sjunga med - jag gillar att städa!


Kommentarer
Postat av: binta

Mhmmmmmmmmm ja menar det... vem har kunnat missa uppsalas hetaste dancehalltjejer.. hahahaha big love yared <3

2008-08-05 @ 22:44:00
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha, vi är väll dom ända dancehalltjejerna i Uppsala? hahahahah!

2008-08-05 @ 22:55:16
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Aida

Vi är dom ända och vi ska bli dom största!!!!!!

2008-08-12 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0