Dansaudition

Dansauditionen gick bra. Aida var också där, och vi började med att värma upp och sen fick vi ta koreografier, delas in i grupper och visa upp för dommarna som kollade på oss under hela auditionen. Det gick rätt bra för mig, dommarna kolla på mig rätt mycket. Får se hur det går, man får reda på om man får komma med eller inte innom en vecka. Kursen kostar 2900, så jag antar att den är rätt hård. Man skulle inte bara dansa utan även träna kondition och styrka och få en "danskropp" enling dom. Hoppas jag kommer med :)



Nu snart kommer Rickard och Cornelia. Får se vad vi hittar på, inget planerat iallafall. Bye!

Kommentarer
Postat av: Ida

vart sökte du vendela? :D fett kul om du kommer in :)

2008-08-19 @ 16:59:46
Postat av: Vendela

Det var en hiphop grupp som skulle träna i danscenter :) Ja jag hoppas jag kommer in!

2008-08-19 @ 18:43:19
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0