Fight om mitt tema

Cornelia åkte hem, Jennifer, Mathilda och Johanna kom på kvällen. Vi hade inget planerat, så vi snackade om en massa saker och sen blev det film. Vi kollade på 10 orsaker att hata dig. Efter filmen frågade jag frågan:

-Vilket tema ska jag ha på min födelsedagsfest?

Okey, vi diskuterade det ända fram till klockan tre på natten! Det var visserligen inte bara "prat och diskutioner" Utan de blev mest skratt och tjaffs om temat. Sa jag si så sa dom så, nej men dina andra kompisar (ska inte nämna några namn, vill inte ha slagsmål på min ferre, höhö) kommer ha de och de och si och så. Haha asså det var riktigt underhållande. Vi diskuterade rätt mycket runt olika teman som "hoe-house","playboy","kändis","trash","fjortis","disney","sagor", allt allt allt, och dom riktigt fula grejerna var ju svåra att inte skratta åt! Efter ett tag blev man ju riktigt övertrött också, så de spårade ju rätt rejält. De teman som jag hade tänkt ut innan var antingen "Glassigt" eller "Dancehall/Rasta" eftersom de är teman som är "mig" lixom. Men nej nej mina "blondinvänner" tyckte absolut inte de! Jag har typ ont i halsen för jag skratta så mycket, och vad jag än sa/försvarade "mina andra vänner", så kom dom med något nytt! Haha. Får se vad det blir, ge gärna förslag eftersom de börjar bli ont om tid!
Åh mina underbara vänner, Big Love <3

 



Ps. Fjortistema skulle passa damerna här! Haha <3

Kommentarer
Postat av: anna

ja gör det! hihi :D Puss!

2008-08-19 @ 14:05:06
Postat av: anna

Ja det går så bra så :D puss!

2008-08-19 @ 14:41:32
Postat av: evelina

oj, inte anna. evelina*

2008-08-19 @ 14:41:55
URL: http://evelinnas.blogg.se/
Postat av: mathilde

70-tals tema punkt slut !!

2008-08-19 @ 23:37:50
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0