Galet partaj hos moi

Okey denna kväll var galen! Cornelia hjälpte mig att fixa lite innan festen, och skära grönsaker och så. Vi började göra oss lite smått i ordning och de knacka på dörren - in kom Pimparna David och Rickard, med tre små hoes efter sig - Binta, Steffie och Hayat. David skötte grillen, när vi började grilla inför middagen. Fläskkarreé och potatissallad!  Folk droppade in eftersom, så när vi åt hade vi hunnit bli några stycken:



Linda, Jennifer, David, Anna, Emilia, Joanna, Johanna, Tyra, Cornelia, Rickard, Johanna ( Binta, Hayat, Steffi och jag också).

Det kom fler och fler med varje buss, och till sist blev huset fullt. Under hela kvällen vare sammanlagt ca 60 pers i mitt hus! Shiet, de hade jag inte räknat med! Jag trodde det skulle bli värsta några eftersom typ 12 stycken inte kunde komma! Men nej jag hade fel. Alla hade jättekul, på övervåningen (mitt rum) var det typ discotek (haha), enligt Mona tyckte hon att de var som att vara i en club med massa glada dansande människor!  På mellanvåningen var de högmusik ute på alltanen, och inne var de folk folk och folk! Alla var på topphumör! Riktigt lyckat tycker jag!



Haha guud vad jag skrattade åt sötis Rickard som snackade som en kvarn och som absolut skulle sova i badkaret!
Rickard: - Jag vill sova i badkaret, din pappa känner ju mig, så de gör ju inget om han ser mig sova i badkaret!
Jag: - Haha, men han lär ju undra varför du ligger där?
Haha du är bäst!



Jag fick presenter också! Jaa, den dansande svarta saken var ju poppis hos dom flästa! Såg den vandra bland dom flästa hoesen! Haha.. Tack Gunstabrudar - en + Linda. :D



Det tråkiga med det hela var att Camilles mobiltelefoin blev snodd, och någon tog 400kr ur min plånbok (som låg nermosad i min väska). Även sprit ur mina pärons skåp var borta. Sånnt tycker jag är så himla tråkigt, att folk tar grejer på andras fester. Att man blir hembjuden till (mig i detta fall), en person och sedan tar en massa saker från den. Mitt hus, min fest, mina grejer. Helt fel. Sen blev de även ett litet bråk mellan Binta (med flera) och Eddie (med flera). Men de slutade riktigt roligt eftersom de kom fram att Binta och Eddie är släkt! Haha!



Dom sista gästerna som lämnade huset åkte klockan halv fem. Förutom Rickard, Cornelia, Tyra, Johanna och Mona sov som kvar här. Måste även tacka Joanna och Pernilla som fixade ordning i köket, och alla andra som samlade ihop burkar och sådant som folk bara ställt ifrån sig. Tack



Jag hade riktigt kul, men jag tror att mina gäster hade det ännu kuligare!

På morgonen hjälpte Cornelia, Tyra, Johanna, Rickard och David till att städa - Stort tack till er!
Kolla in min bilddagbok för alla bilder! Vendelaaw.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: anna

åh det där låter ju kalas kul! :) men jag håller med dig, vad onödigt/tråkigt/dåligt av dom som snott! :S

2008-08-26 @ 20:33:43
URL: http://meachhams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0