Grattis - Sidney nästa

Måste bara grattulera min Syster Paula som kommit in på ett universetet i Sidney som hon så gärna velat gå på. Är faktist riktigt stolt över henne att hon kommit så här långt och redan har en ljus framtid! Det finns ju folk som redan kvaddat sina chanser lixom. En riktigt fin arkitekt utbildning på en jättefin skola. Passar henne perfekt eftersom de är de som hon vill syssla med, och hon slipper plugga i tråksverige! Det är lite kul eftersom hon var i Australien i tre månader och träffade "hennes stora kärlek" som hon bodde hos, men de fukna inte riktigt eftersom Sverige ligger på andra sidan jordklotet lixom. Men nu får dom träffas :) Precis som en film! haha.. Önskar henne lycka till (vilket jag vet att hon kommer göra). Nu vet jag vart jag ska semestra när Sveriges ruttna vintrar kommer! You go girl <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0