I väntan på min vän

Morning!

Jag hade rätt. Jag blev mycket piggare när jag kom till stockholm igår. Det första Charlotte sa när hon gick till jobbet i morse var:
- Ta vad du vill i kylskåpet
Och det första jag gjorde när jag vaknade var att kika in i kylskåpet och kolla vad som fanns på menyn..  
- jag är i himmelriket! Det fanns allt ifrån cola och cider till pizza och godis. Men bäst av allt var då jag fick syn på mumintrollkexen som btw är slut nu. Nu kollar jag på film. Den heter Big mama jack. Den är B men den funkar. .
Jag väntar på Sara som ska komma och äta lunch med moi här i lägenheten. Sen ska vi nog ner på stan en sväng.

Måste grattulera min käre vän Ida M "pussgurkan" på födelsedagen. Grattis! Hoppas dina drömmar om att få fika med oss på tuns slår in :) N O T ! Haha..
 
                                                                                                                                                          

Well ska möta Sara nu så hon inte går fel. . So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0