pimp and hoe

Skolan idag, rätt kul eftersom det var massa nya ansikten! Vi såg en Sean Kingston-kopia också. Ryckterna som Cornelia sprider (osanna, haha) är falska! Så ni alla vet. Haha..

Nu har första tävlingen kommit upp också, danstävlingen ska vara den 20 september, och den 27 september. Binta och ska börja med en koreografi så fort vi kan. Vi van lixom SM förra året, så de känns som vi måste fortsätta vinna nu när vi hoppat upp en klass. .

Okey temat är spikat nu..igen. Det byttes just från 70-tal till Pimp and hoe, roligare och lättare för killarna att hitta något att sätta på sig! Haha ska bli skit kul faktist. Rätt många som kommer också. Binta ska komma och hjälpa mig innan och troligtvis så ska Cornelia också göra det. Nu måste jag hitta en ny outefit också! ååh.. haha, Bintas fel! :)
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej Vendela :) Ja jag har ju nytt nummer: 0762146564! har du comviq? det skulle vara skit kul att komma faktiskt :) Vi kan ju talas vid över sms då, om lite mera detaljer :D hihi<3 Tack så mycket för inbjudan, va glad jag blev! :)

2008-08-22 @ 00:15:23
URL: http://evelinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0