Psykfall kommer cyklande i mörkret

Efter skolan på fredagen träffade jag min gamla arbetskompis Vera. Vi gick och fikade på Waynes och sen gock vi en sväng på stan. Det var trevligt att träffa Vera eftersom jag inte träffat henne sedan jag slutade jobba. Det var lixom vi som livade upp hela stämmningen på jobbet! Haha..tider det. Senare åkte jag för att dansa men min dansgrupp Zumbas, trevlig busstur btw (Mathilde vet vad jag menar), haha! Vi kom på jättemycket på en ny koreografi, och alla dansade på riktigt bra! Allas ideer var i munnen på varanndra, och vi skapade fram de bästa av det hela.

Cornelia kom till mig vid 11 på kvällen. Vi åkte hem till David och Rickard och kollade på någon psykfilm och snackade skit (som vanligt). klockan 3 på natten gick vi på prommis ut i mörkret, alla utom Rickard som var lat! Mitt på cykelvägen kom Mathilda cyklande,klockan 3 lixom? Psykfall, Haha.. med huckla på huvudet och allt! När Cornelia och jag kom hem till mig igen somnade vi ganska fort, typ efter 4.


Nu ska jag till August och kolla på lite uppträdanden och så, får se vad om händer sen, träffa vännerna iallafall! Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0