URF - Rastafarmor och Varmagubben

Det började med förpartaj hos Sanna igen, drog ner till Urf, åt mat och chillade till en början! kollade på lite konserter och så.. Sen kom GG-tjejerna :) Mathilda,Jennifer,Johanna och Ginny. Så jag träffade dom och var med dom större delen av dagen. Vi fotograferades med Rasra-farmor! Fett cool ju! haha.



Det vart en massa skratt och så, och lärde tjejerna "Walky dip" som vi dansade vid varma gubben.



Mathilda blev lite öööh aa påverkad :) haha! Knas på dej! Flippade och dansade och allt, min sockerpingla vet hur man göret! Åt gratis pangkakor och sen kollade vi på Sean Paul. Stog längst fram typ, skit bra var han, kunde ju typ alla låtar så de blev extra kul! Riktigt bra framträdande och sköna bakgrundsdansare! Flippade med Mathilde också, inte Mathilda utan Mathilde. Skit bra verkligen!
 


Sen stack jag till danstältet, där Zumbas som valigt ägde golvet. Vi hade skit kul, dansade, alla var glada! ÅÅåh jag blev typ kär i Hayat under kvällen, haha hon var så söööt :) Hon ba; åååh du är den bästa dansaren jag sätt o lalala, jätte söt verkligen :) Sen åkte jag hem till Camille eftersom min buss inte gick förns halv 8 på morgonen! Sasha var också med, vi tog taxi hem till Camille för vi orka inte gå + att Sasha betalade :) Tack! Skit skön dag! Big Love <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0