Rip mammas trädgård

Idag klippte jag våran gräsmatta för första gången i mitt liv! Mamma gav mig friheten att göra en makover? Eller makover och makeover, ja hade ju inte så mkt erfarenhet av att klippa med gräsklipparen, men de var ju bara att styra lite hit och dit vart den skulle! Körde över alla hennes äpplen som ramlat ner från äppelträden så alla låg helt sprängda på marken, haha sen råka jag köra över hennes planterade buskar med typ bär i eller ngt så nu finns det bara stubbar av buskarna kvar! Men förutom att ja klippte lite smått snätt och slalom, så blev det bedårande tjusigt! Haha, undrar när hon låter mig klippa gräsmattan nästa gång?

Åkte in till stan senare under dagen, träffa Ginny och Mathilda. Ginny tog hål i ögonbrynet - skit fint! Sen stötte jag även på David och Rickard. Medans jag väntade på att Binta skulle sluta sitt jobb träffade jag Isabell, vi hade en del att snacka om.

Imorgon börjar skolan - Jippie...NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0