Sena bussar och dyra taxiresor

Lördagskvällen: Jennifer och jag åkte till August - där var det sikta mot stjärnorna. Träffade lite folk och så, men de var så kallt så vi åkte in till stan istället. Där träffade vi Linda och några flera. Förparty och sedan till deras vän i storvreta som hade fest. Vi skulle ta 5 över 2 bussen tillbaka till stan så vi kunde hinna med 5 i halv 3 bussen hem till oss! Men bussen från Storvreta var jätte sen, så vi missade sista bussen hem! Som tur var var vi täta (höhö), så vi tog en taxi och två cheesburgare och åkte hem till mig. Det är då man tänker home sweet home, Jennifer och jag somnade bumms!

Det roligaste under hela kvällen var då Jennifer (påväg in till stan) skulle öppna en dricka i bussen. Hon satt längst in och jag längst ut, när hon öppnade burken lite så började de spruta åt alla håll och kanter! Hon kunde inte göra något eftersom hon satt inklämd i et hörn, jag börja skriiiika (tro mig jag skrek en tjutande ilande skrik) och de fortsatte spruta hej-vilt! Jennfer fick i ögonen, håret på sätet, jackan och fönstret! Men guud så vi garrva! Alla i bussen skrattade också! Men jag skrattade mäst! Dunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0