Med lite extra kakao blir kvällen galet mysig och rolig

Rickard och Cornelia kom över på kvällen, vi hade huset för oss själva så det var ju skönt.



















Vi satte på en skräckis, men vi kollade inte så mycket på den. Förutom att vi snackade om en massa annat under filmen så blev Rickard rädd (haha viiiissst?) och förflyttade sig till datan för att visa fula klipp på youtube. Haha asså det var länge sedan jag skrattat så mycket! Vi snacka om allt och alla var på ful-flumm-humör :)

Rickard är en av mina bästa killkompisar och vi har inte hunnits ses så mycket under sommaren, så vi fick ta ut allt kul på samma gång :) <3. Rickard fixade btw min blogg så den blev lite finare. Tack tack!

När klockan blev typ 12 så fick vi för oss att baka kladdkaka bara så där (fast vi klämmt i oss två chipspåsar). Så vi började baka!

Jag:
Rickard, häll i 2 dl kakao.
Rickard: Okey, vilket konstigt dl-mått ni har. .
Jag: Rickard, hällde du just i 4 dl kakao?
Rickard: ööh, ja? Du sa ju de?
Jag: Hahaha, ååh neeej, smaka!

När vi smakade på smeten smaka den bara kakao, så vi hälde i lite mer ägg och socker och vaniljsocker. När vi tog ut den ur ugnen sen och smakade på den smakade den utsökt! Den smakade typ som kladdkakorna på Wayne's coffee (dom är svåra att slå). Så nu vet vi deras hemliga resept! Haha.. Medans vi vänta på att den skulle svalna pratade vi lite skit om dagens Almungefjortisar mf. Ussh skabbiga jävlar de där.. Sen kollade vi på Step up :)

Klämde Rickards skinkor mellan mina när jag spände min häck och han satt på den! Haha de var fult! Cornelia hade ryck hela kvällen/natten, värsta energi hon hade! Det fulaste var när hon imiterade Findus (HK-lärare på Almungeskolan). Vid 2 halv 3 tiden följde vi med Rickard en bit hem (han bor nära), sen gick vi tillbaka och Cornelia sov hos mig igen på hennes vanliga plats. Riktigt mysig och rolig kväll, det får vi göra om. Tack för den ni är bäst <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0