Vårat lilla crew är på gång!

Hejsan!

När Jennifer åkte hem på dagen, åkte jag in till stan lite senare. Jag täffade Sasha och Camille - mina gullungar! Senare drog vi till vårt lilla elit-crew (vi har inget namn än så länge så de får vara elit-crew medans!). Det var riktigt roligt idag! Vi gick dit för att vi missade bussfan ( något jag är bra på ), det var trevligt. När vi kom fram körde vi en skön uppvärmning. Sedan delades vi upp i grupper (3 grupper med 3-4 pers i varje). Man fick göra en liten koreografi som man sedan skulle lära ut till dom andra, och sedan satte vi ihop allas danser till en. Jag gillar de inte, jag älskar det!

Gruppen är liten, och de är skit bra eftersom man slipper alla som tar upp ens tid genom att sakta ner dom som kan dansa (eftersom dom själva inte kan). Vi ska tydligen få "matschema" och sådant så vi ska äta som dansare, eftersom vi tränar på sån hög nivå. Hoppar man över förmånga träningar åker man ur! Yes yes yes! Längtar till onsdag då vi har nästa träning. . Imorgon däremot har jag balett kvart övar åtta på morgonen.. de är däremot inte lika kul! Haha.. Nu är de filmdags och chokladfross! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0