Aidas 18 års fest!

Gick på julrean med Mathilda, Andrea och Johanna. Jag hittade inget som jag ville ha, men vi hade mycket trevligt under rundturen, och speciellt när vi käkade på Cupido! En mycket mysko vän till oss beter sig lite konstigt! Men vi ska göra ett mission och ta reda på vad hon döljer! Hahaha! Lång historia.

När affärerna stängde åkte jag och Malika hem till Cheyenne i Sävja, sen kom även Mathilde och Hareg. Vi dansade och fixade oss inför Aidas 18-års fest! Haha det var mycket trevligt må jag säga! Vi åkte runt 9. Det var en mycket lyckad fest måste jag säga, good work! Jag brukar inte gilla lokal-fester, men Aida fick till de riktigt bra! Det var jätte mycket folk och temat var vitt, så alla hade något vitt på sig, utom Aida som var säxi mama klädd i rött! Alltså Aida var skitfiin alla ville äta upp henne! Mumms! Haha.. Alla dansade, och det var skönaste killarna (Aidas kusiner), som shakade loss, jiihaa sköneriii! Klockan två tog jag och Sandra en taxi hem. Tack för en dunder kväll och grattis Aida Zumbasreemiiix! <3
 Det är svårt att beskriva, så ni får tolka festen genom bilderna!




Kommentarer
Postat av: m

shiiit det var ju typ passa passa!! damn girls...

haha ha det bra

2008-12-29 @ 11:51:05
Postat av: Aida

Tack vendi för allt denna natten! hehehehe

2008-12-31 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0