Bästa julavslutningen ever!

Dagen började med att Jai och Hareg vägrade att masa sig upp ur sängen, så jag missade fika-lektionen med klassen! Haha asså dom försör mitt liv :D <3

Zumbas samlades i Celsiusskolan för att showa två gånger! Det var skiiit kul! Asså prubliken var dunder och alla skrek och klappade! Scenen var nästan perfect och alla fick hyperenergi! Helt stolt över gruppen asså.. Verkligen skiiit stolt,
alla var helt glada hela dagen, ingen gnällde, vi skrattade om och om igen! DUNDER! Vill bara säga stolt stolt stolt!

Efter showerna begav jag mig mot Little Italy, där halva min klass väntade på mig för att vi skulle ha julavslutnings-bufee-lunch tillsammans. Det var jätte trevligt! Och det blev en hel del skratt, och vi börjar smått planera en klassfest! Jag har kommit fram till att min klass är skön, det är en bra blandning av folk, och vi har absolut inga bimbosar / Fjortisar (vilket är det värsta jag vet) i klassen heller.

Tiden gick och jag mötte Zumbas + halva storken och satt på storken och fikade och chillade i några timmar! Haha asså jag måste serriöst ta en "lär dig säga nej kurs" Passa på att utnyttja mig, snart är de försent! Haha.

Sandra, Jai, Sofia, Hareg, Mona, Binta, Hani, Simab och Hossam gick på bio och kollade på "The day the earth stood still"

Nu är jag hemma hos Mona och vi planerar nyår och annat skoj.. Btw var det några snorungar som kastade en skit stor sten på bussrutan när vi åkte hit, så rutan gick sönder och Mona fick glassplitter på sig! Vi letede runt i Sävja efter dom, men jag antog att dom la benen på ryggen och rusha för deras liv.. Jag menar vem skulle inte göra så - när Mona är i farten! Haha, Peace!

Kommentarer
Postat av: mellu

vilket land är mona ifrån ?:)

2008-12-19 @ 13:55:04
Postat av: vendela

Somalia ;)

2008-12-19 @ 14:08:17
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Parisa

finns det någonstans man kan kolla på alla era dansuppträdanden? videos?

2008-12-27 @ 12:22:04
URL: http://farhadi.blogg.se/
Postat av: Vendela

Det finns några på Youtube, men dom är gansak dåliga. Vi filmar gansa så sällan, men de är absolut bäst att se live! :)

2008-12-27 @ 15:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0