Fredagsfestandet!

Efter dansträningen fixade vi oss hos Mathilde, och sen åkte vi till Batols 19 års fest, Grattis snygging!


Senare åkte vi till People och shakade våra ass en aning. Det var jag, Mathilde, Mona, Mathilda och Andrea. Haha asså denna kväll var händelserik må jag säga! Det första som hände var att en tjej kom fram till mig när vi stog i toa-kön! Hon började att berömma min klänning, och sen mitt ansikte, hår, kropp allt om och om igen! Tillslut fick jag slut på "tack-fraser" så jag försökte komma på något annat att komma inte på, men nej nej hon fortsatte att diskutera mitt utseende. Haha men de värsta var att hon efter ett tag sa:
- Jag hoppas jag inte skrämmer dig nu.
Och jag sa ju nej, för jag trodde att hon menade eftersom hon verkade lite desperat när hon snackade så där hela tiden! Men vet ni vad hon säger? - Jag är bisexuell!
Hahahahahah asså ni förstår inte hur jag ville springa iväg och gömma mig, men eftersom jag nästan var framme vid toaletten efter typ 3 års kö, så tog jag mig i kragen och nöp Mathilda (som köade med mig men inte varit inne i vårt samtal), i armen, så började "den bisexuella tjejen" prata lite med Mathilda! Haha OMG mer än detta kan jag inte avslöja i bloggen! Haha!

Jag var inte taggad på att dra ut tidigare, men jag ångrade att jag gick dit, för jag hade skit kul! Men sen den hära stilen som en fitt-hooe (ursäkta agritionerna och dom fula orden) har, asså bara så du vet din fula lilla ap-människa så kommer halva G-sunda, 1/3 av Stenhagen, 1/4 av Sävja och HELA Funbo nita ditt fula tryne så du inte kan shalla mera! Mohahaha! Men anyway, haha det var iallafall lyckat, utom den lilla incidenten. Det var många Celsiusmänniskor ute, haha dom berömde oss för dansandet och dom sa att dom hade "övat på våra steg hemma", haha dom var roliga! Tack för ännu en lyckad kväll, som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Thildan

AHHAH sköön du e vendela :D:D



JUUUUUUSTE watch your back ugly psykopat ap-människa

2008-12-22 @ 00:28:36
Postat av: V

HAHAHAHHAHAHA TOMTEN ÄR BÄST, ALLA GILLAR TOMTEN, MEN DE ÄR BARA DOM SNÄLLA SOM FÅR PAKET! BÄST FÖR APMÄNNISKAN ATT ÄNDRA PÅ SIG!

2008-12-22 @ 13:13:40
Postat av: Tomten T

Ja tyvär ser det inte så ljust ut för ap-människan på min stygg/psykopat-lista :(!!

Ap-människan verkar få en julklapps lös jul, men med många HÅRDA klappar i fejjan iställe!!!!!!!!

2008-12-22 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0