Grattis Anja!

Min lördag var skön! Åkte in till sävja på eftermiddagen och uppträdde tillsammans med Crew 018. Vi körde house och det gick bra. Efteråt gick jag och Mona till Mona som bor 3 meter bort från stället och chillade, kollade på American pie och lagade mat - mycket mysigt. Mot kvällen åkte vi in till stan, och senare åkte jag vidare till Camille. Sasha, Julia jag och Camille fixade oss tillsammans och begav oss till Anjas födelsedagsfest. Det var dans och roligheter hela kvällen, Mathilda kom också! Johoooo! Vi kom hem till Camille runt 3 på natten. Julia och jag deckade i en varsin soffa, sen var det godnatt. Tack för ikväll. // Wennii puuh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0