Jag är redo för julen!

Yes då kvar man helt klar! Äntligen känns det lungt inför julens trevligheter! Handlade mina två sista paket idag. Det blev en stickad tröja från Holmlunds till mormor och kinesisk masage till pappsen. Haha det bästa var när jag och Mathilde gick till leklust för att köpa en "svart docka" till hennes brors dotter! Efter att ha letat länge och väl efter en "svart docka" (vi hittade bara "vita")

Mathilde: Ursäkta har ni inga svarta dockor?
Personalen: Öhm.. nej tyvärr.
Mathilde: Omg vad rasistiskt!
Personalen: (lite osäkert) eehm hehe..
Vendela: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Efter en hejdundrande shopping-upp-och-ner-och-tillbaka-om-och-om-igen-på-stan tillsammans med alla tjejerna begav jag mig hemåt och hjälpte till att pynta en av våra granar. Dom andra var redan pyntade, men jag fick pynta en iallfall! :D Nu ska jag snart till Haregs kontaktfamilj (dom bor rätt så nära mig) och bada tunna! Mysigt!

Jag måste avsluta inlägget med att berömma mig själv för dagens insattser och pratstund med "you-know-who". Hahaha, well adjökis-lökis!

Kommentarer
Postat av: Hareeg

HAHAHAHA ASSÅ JAG DÖR FÖR MATHIII!!!!!!!!!!!!

2008-12-23 @ 22:27:23
Postat av: y.

hahahahahaha asså den kommentaren va ju så klockren! xD

2008-12-23 @ 22:37:26
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Blacki

Dunderiiii

2008-12-24 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0