Julafton

Mina syskon väkte mig och tvingade mig upp ur sängen för att följa julens traditioner, nämnligen att öppna ett morgonpaket från granen! Jag masade mig ner och valde ett paket från min syster. En brilliant snygg kofta!

Familjen och släkten samlades framför Kalleanka och mormors utsökta bullar och julkakor stog framme på bordet (gissa vem som slängde sig över bullfatet?). Efter Kalleanka var det dags för paketöppning! Som allrid är lika spännande! Alla fick tjusiga och behövliga paket, och jag blev supernöjd med mina. Jag hade inte önskat mig något men jag tycker dom fick till det riktigt bra ändå! Haha jag fick bla ett spännande Yoga paket, men yogamusik, ljus krämer och annat, eftersom jag har så mkt för mig, så tyckte mamma jag skulle relaxa lite, haha gulligt! Jag fick även kläder, parfym, konsertbiljett, cash, dvd-filmer (bla batman, skit bra), krämer mm. Jul är kul, och mysigt.

Julmaten knäckte hårt! Mumms! Och på kvällen samlades alla och kollade på Mamma Mia, och nu går alla och sjunger en massa Abba låtar hela tiden! Haha..! Hoppas ni också hade en trevlig jul, God jul!

Måste även tacka för alla 32 sms som ramlade in under dagens gång! God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0