Julshopping och Twiglight bio!

Sov läänge! Begav mig ner på stan och mötte Hareg, Cheyenne och Matte. Vi shoppade loss i flera timmar, mycket trevligt. Sen åt vi på Cupido, haha Matte hade beslutsångest, men lyckades välja i slutändan. Haha det bästa var när vi skulle gå och dumpa våra prickor då Cheyenne tappade hela sin bricka och det flög glasbitar över hela govet! Hahaha det blev helt knäpptyst i hela Cupido, och alla vände sig om och glodde, de ända som var i rörelse var jag och Hareg som flög fram och tillbaka och gapskrattade, och mitt långbengarrv var det ända som hördes!

När affärerna stängde kom Andrea och Mathilda in till stan. Vi gick på bio och kollade på den omtalande Twiglight! Asså, det var en av dom bästa fimerna jag sätt på länge! Han som spelar Edward (den manliga huvudrollen), var skit ful från början, men efter ett tag blev han värsta katten! Och de är svårt att bli en katt i Vendelas ögon om man ser ut som hanm, och överhuvudtaget också! Men han lyckades! Filmen var fett bra, och jag ser fram emot att se tvåan och trean också som kommer ut senare. När vi väntade på bussen hem (i en timme, värmde oss på Max), köpte Andrea en fruktsallad! Skämms! Vem köper en sån där liten ynka fruktsallad för 17 kr på Max? När man går på Max äe det meningen att man ska tjocka i seg flottiga saker! Men men.. Det kom upp en massa oförglömliga minnen också! Hahaha asså det finns ingen som kan ha haft ett roligare och mer underhållande mellan och högstadie tid än oss! Haha omg.

Nu har jag bara två paket kvar, till fari och mormor. Det får bli morgondagens sysselsättning! Men jag vet iallafall att fari ska få gå på masage-grej hos en expert, his a hard working man! haha! Adjöken!

Kommentarer
Postat av: y.

twiliiight<3<3

2008-12-23 @ 11:59:29
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: black

I love Edwaaaaaaaard <3<3<3

2008-12-24 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0