Lördagsmys

Sköning lördag då min bästa vän Andrea ( även kallad Frodo, inte för fötterna dock, men friffan ) kom till mig för en spännande och mysig kväll framför tven. Vi kollade på Sex and the city filmen. Jag har haft den ett tag men har aldrig kollat på den, det krävs ju rätt typ av sällskap för olika typer av film! När filmen var slut, typ runt 20 i 1, satt vi kvar i mörkret och pratade om allt. Allt från gamla till nya tider. Jobbiga människor (ska inte nämna några namn, haha), och andra hemlisar man delar när man är så nära vänner. I bras-kabinen var det bara klöd kvar, och vi kom på oss själva när vi märkte att klockan var efter 1 och vi snackat oavbrytet i 2 timmar. Vi gick och la oss i min ljuvliga säng... och snacket fortsatte. Haha.
Morgonen därpå gick jag till mina grannar och var barnvakt några timmar - klirr i kassan! Sen gick jag hem igen för att se till så att Frodo gick upp ur sängen (vilket hon lydigt gjorde).

Sista träningen med Uniqe idag, sen har vi lov i typ 2-3 veckor. Vi fikade och kollade på massa bilder och filmer som tränarna har tagit under "resans gång". Vi har show imorgon i uppsala. Uniqe dansade i helgen i växhuset och Lucia movie night (i västerås). Dock var jag inte med för jag har varit småsjuk! Men imorgon ska jag shaka mitt ass med dom andra! Lateeer!

Kommentarer
Postat av: idun ☆

Hehe oj då! ;)

2008-12-14 @ 23:14:21
URL: http://iduns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0