Match, Julbakande, Dans, Film

Söndag: Åkte ner till fyrishov för att kolla på när Saleen/Uppsala basket spelade match mot något Stockholms lag. Det var faktist kul att kolla (höhö), och vi doooog för allas armmuskler! Haha asså paradiset! Det var jag, Mathilda, Andrea, Linn, Lennis, Hareg, Cheyenne och Matte. Efter två härliga timmar åkte vi till Gunstagrillen (jag, Mathilda, Andrea) och käkade. Haha det var mycket trevigt, och eftersom vi har hängt ihop i typ 8-9 år så kom gammla minnen på tal! Hahahaha assååå, våra upplevelser knäcker, dom är alltid lika roliga att diskutera och dom tar aldrig slut!

Senare åkte vi till Mathilda för att baka pepparkakor och mashipanfigurer! Haha asså jag finner inga ord för flummkalaset! Jag vann iallafall för snyggaste mashipanfiguren! Mathildas pappa bedömde, och jag hade gjort en pokemon! hahaha!


Efter altt alla mådde ialla av all mat + deg, plockade vi undan och begav oss till vardagsrummet där mupparna började diskutera ett dancehall steg som "enligt dom" var ett "be till gud steg" och dom undrade varifrån de kom! Haha dom är roliga... Sen ville dom lära sig dansa också! Hahahahahahahahaha assåååå, sötisar! Dom kämpade hårt och var helt inne i de, Mathilda fick inte till rumpan och Andrea fick inte till armarna "kyckling". Men vi har bestämmt att vi ska ha en dansdag på lovet, då dom ska få deras aldeless egna koreografi! Haha de ser jag fram emot.

Mot midnatt blev det film. Inte vilken film som hällst! Crossroads! Haha, en riktig B-film,  men den är underhållande att titta på med sina bästa vänner! Peace out.

Kommentarer
Postat av: Thilda

hahaha WHAT A DAAY <3

sjukt mycket jag skratta under den kvällen alltså

2008-12-22 @ 14:47:11
Postat av: joanna

du har samma tröja som jag :P den där med disney från bikbok ;)

2008-12-22 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0